Waar je op moet letten bij het starten van een bedrijf na COVID 19Lequal
09 mei 2022
Voor veel ondernemers biedt COVID-19 veel obstakels. Echter kun je het ook positief bekijken en juist de kansen proberen te grijpen die de pandemie biedt. In dit artikel zullen we bespreken hoe je dit kunt doen. Veel mensen zijn deze dagen erg huiverig om een eigen bedrijf op te richten en denken dat dit nu daar het juiste moment niet voor is. Immers kun je geen grote openingen organiseren en zal je toch niet op volle capaciteit kunnen draaien. Echter is het niet zo dat als je nog niet begonnen bent met je eigen onderneming je je dromen voorlopig maar aan de kant hoeft te leggen. Je zult je gewoon een beetje moeten aanpassen aan de zogenoemde post-COVID zakelijke wereld en voorbereiden op de uitdagingen die daarmee gemoeid zijn. Hoe ziet het post-pandemische zakelijk klimaat er uit?De pandemie is feitelijk nog aan de gang. Hierdoor is het vrij lastig om nu al te schetsen hoe het zakelijk klimaat er na de pandemie uit zal zien. Echter zien we nu dat erg veel bedrijven moeite hebben met de onderbrekingen die de pandemie met zich meebrengt. Zelfs voor bedrijven die succesvol het thuiswerken hebben ingevoerd, blijft het communiceren met klanten en het sluiten van deals lastig. Tips voor het starten van een onderneming na COVID-19Een zogenoemde 'digital-first' strategie is waarschijnlijk het meest aan te raden voor hen die nu of in de nabije toekomst een eigen onderneming willen oprichten. Hiermee wordt bedoeld dat het verstandig is te focussen op een digitale aanwezigheid en dus voornamelijk online te werken. Veel consumenten vertrouwen vandaag de dag op informatie die zij online vergaren van merken en bedrijven en beslissen dan vervolgens aangeboden producten en diensten te kopen of juist niet.
LequalLEQUAL is een professioneel digital marketing bureau met vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven en Apeldoorn. Een team van specialisten zet zich iedere dag in om het maximale rendement uit online marketing campagnes te halen! Hoe we dat doen? Door enthousiasme en ervaring van onze digital marketeers te combineren met data en (de laatste) technieken. |
|